
E-LEARNING
A jelenlegi technológiai forradalom korunk ipari forradalma. Az automatizáció révén egyre több emberi munkaerőt vált fel digitalizált technológia. A megváltozott világ másfajta gondolkodást és újabb kompetenciákat igényel egy munkavállalótól és a szervezettől, úgymint kreativitás, együttműködő problémamegoldás, kritikus gondolkodás, kommunikációs készségek, IKT (infó-kommunikációs technikák) ismerete.
Ezzel együtt nem csak a munkakörnyezetben, de az emberek mindennapi életében is megfigyelhető a digitalizáció. Ennek köszönhetően a már említett új kompetenciák kialakultak az emberekben, valamint az igény is, hogy gyorsabban, hatékonyabban sajátítsanak el egy-egy új ismeretanyagot. Az egyik legfontosabb kompetencia az új készségek elsajátításának képessége és hajlandósága. A mai környezetben a sikerhez olyan emberekre van szükség, akik gyorsan és rugalmasan tanulnak, és támogatják szervezeti és személyes céljaikat. A költségvetés csökkentésével és a hatékony e-tanulás iránti igény növekedésével elengedhetetlen egy költség- és időhatékony tanulási stratégia kidolgozása, amely jól alkalmazható a szervezet számára.

Tudásmenedzsment rendszerek kialakítása
Tapasztalt tanácsadó és képző csapatunk soha nem indít el projektet anélkül, hogy teljes mértékben megértenék a szervezet működését és céljait, azaz speciálisan az Ön számára dolgozzuk ki a keretrendszert és módszertant. Tanácsadásunk kiterjed a szükségletek elemzésére és a tantervek kidolgozására, a teljes kurzussablonokig vagy akár a jelenlegi képzési rendszer teljes értékeléséig.

Hatékony tanulás és edzéskultúra
Tanácsadó és stratégiai partnerként segítünk az edzéskultúra- és a sikerhez szükséges megfelelő tanulási stratégia kialakításában. Kreatív tervezéssel és folyamatos konzultációk révén segítünk a kockázat csökkentésében, olyan megoldásokhoz vezetünk, amelyek értelmes tanulási és üzleti vezetési hatásokat biztosítanak.
Megoldást nyújtunk az Ön számára a következő kérdésekben:

-
Melyek a vállalkozásom számára megfelelő bevált gyakorlatok a tanulásban és a fejlesztésben, valamint az e-tanulásban?
-
Milyen intézkedéseket tehetünk az ügyfélszolgálatunk hatékonyságának javítása érdekében?
-
Van egy csomó tantermi tanfolyam, és ki kell telepíteni őket online. Milyen tanulási technológiákat kell választanunk?
-
Építsünk egyedi tanfolyamokat, vagy vásároljuk őket a polcon?
-
Milyen eszközöket kell használni az e-tanulási tanfolyamok fejlesztéséhez?
-
Néhány hónappal ezelőtt elindítottuk az e-learning programok sorozatát. Mérhetjük és megnézhetjük-e ezeknek valamilyen hatást?