ÜZLETFEJLESZTÉS

Mit várnak tőlünk az ügyfeleink? Mi az értékajánlatunk? Hogyan tudjuk jobbá tenni ügyfeleink életét termékeinkkel, szolgáltatásainkkal? Milyenek a termékeink az ügyfél és a piac szemével? Hogyan követjük nyomon az ügyfeleink eredményeit? Mennyire motiváló az érdekeltségi rendszerünk? Mennyire hatékonyak az ügyfélkapcsolati és értékesítési folyamataink? Mennyire felkészültek az értékesítési vagy ügyfélszolgálati munkatársaink?

Hogyan tudnánk növelni a kosárértéket/árrésünket?


És még sorolhatnánk a kérdéseket. Mi munkánk során nagy hangsúlyt fektetünk a mély elemzési munkára, mert mindig a részletekben rejlik a megoldás. És sokszor nem nagy változtatásokon múlnak a nagy fejlődések, hanem egyszerű,
és gyors megoldásokon. Napi folyamatos munka során nem mindig tudjuk észrevenni,

hogy hol is lenne érdemes változtatni, ezért jó egy külső szakértő szem.


A mi értékajánlatunk, a profitnövelés, a hatékonyabbá válás, a mérhetőség. Együttműködésünknek köszönhetően, ügyfeleink kevés idő- és pénzügyi ráfordítással nagy és látványos eredményeket tudnak elérni.

Kereskedelmi és értékesítési területek kialakítása, fejlesztése

A kereskedelmi, értékesítési, ügyfélkapcsolati működési folyamatok átvilágítása, érdekeltségi rendszerek kidolgozása, fejlesztési projektek kivitelezése, támogatása
CRM rendszer és grading rendszerek felülvizsgálata és hatékonyság fokozása

Értékesítési menedzserek, vezetői kompetenciafejlesztése

A kereskedelmi, értékesítési, ügyfélkapcsolati működési folyamatok átvilágítása, érdekeltségi rendszerek kidolgozása, fejlesztési projektek kivitelezése, támogatása
CRM rendszer és grading rendszerek felülvizsgálata és hatékonyság fokozása

Értékesítési tárgyalástechnikai kompetenciafejlesztő programok

Modern és időtálló értékesítési-, és tárgyalástechnikai módszertanok finom összehangolásával fejlesztjük az értékesítési tevékenységet végző munkatársak hozzáértését. Programjaink eredményessége visszamérhető.

Ügyfélszolgálati munkatársak kompetenciafejlesztése

Bánjunk jól az ügyfeleinkkel! ügyfélkapcsolati kommunikáció és viselkedés fejlesztésekkel növeljük a szolgálatok eredményességét; igények felmérése; érdeklődés felkeltése; kifogások és ellenérvek hatékony kezelése, chatfelületek és új kapcsolati csatornák(FB, Viber, Skype,) cégképviseleti kommunikáció fejlesztése, alkalmazása; panaszkezelés. A programjaink eredményessége visszamérhető.

Beszerzési munkatársak tárgyalási kompetenciafejlesztése

“A másik oldal” :). Hogyan használjuk a tárgyaló erőnket, a tárgyalásokon, hogy jó árat tudjunk elérni?

A kereskedelmi kapcsolatok eredményes építéséhez milyen eszközeink vannak?

Ugrás az oldal tetejére

© Minden jog fenntartva!

A www.4youconsulting.hu weboldal teljes tartalma, kifejezetten de nem kizárólagosan az idézetek, tematikák, terméknevek, módszertani leírások, know how-k a 4YOU COACHING Kft. szellemi terméke és tulajdona. A www.4youconsulting.hu tartalmának másolása, felhasználása nem engedélyezett. Idézetként történő felhasználás esetén nem módosítható az idézett tartalom, és megjelölendő a 4you coaching Kft., mint jogosult, a honlap címe www.4youconsulting.hu és a pontos forrás.